شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات فروشگاه اینترنتی دی الکتریک

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه الکتریک دی به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌ سایت دی الکتریک هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری دی الکتریک و سایر خدمات ارائه شده توسط دی‌ الکتریک به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات دی‌ الکتریک است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین  از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

  • قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه دی‌ الکتریک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  • سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

دی‌ الکتریک به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

دی الکتریک متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت دی‌ الکتریک ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دی‌ الکتریک ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط دی‌ الکتریک جزئی از اموال دی‌ الکتریک محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دی‌ الکتریک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای دی‌ الکتریک محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط دی الکتریک  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار دی‌ الکتریک است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت دی الکتریک و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای دی‌ الکتریک محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات دی الکتریک ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. دی‌ الکتریک ممکن است محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.eledey.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت دی‌ الکتریک هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از   www.eledey.ir  و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. دی‌ الکتریک به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت دی‌ الکتریک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. دی‌ الکتریک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در دی‌ الکتریک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دی‌ الکتریک محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– دی‌ الکتریک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای دی‌ الکتریک محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت دی‌ الکتریک ،  حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای دی‌ الکتریک محفوظ است. دی الکتریک در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت دی‌ الکتریک می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با  وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از بیست میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

  •  خسارت در هنگام حمل و نقل

دی الکتریک همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دی‌ الکتریک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دی‌ الکتریک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دی‌ الکتریک ارسال شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه استرداد کالا مراجعه کنید.

 لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش دی‌ الکتریک کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

هزینه های استرداد کالا جهت استفاده از ضمانت تعویض :

با توجه به امکان خرابی هر وسیله برقی قبل از موعد به اتمام رسیدن گارانتی محصول , هزینه های تعویض کالا به شرح زیر می باشد :
  • هزینه ارسال کالا جهت استفاده از گارانتی محصول بر عهده خریدار می باشد.
  • هزینه ارسال کالای تعویض شده بر عهده فروشنده ( دی الکتریک) می باشد.
  • پس از گذشت تاریخ ضمانت  کالاهای مشمول ضمانت دی الکتریک هیچ مسئولیتی در مورد تعویض کالاهای تاریخ گذشته ندارد.
  • توجه داشته باشید تا زمانی که کالای معیوب توسط دی الکتریک دریافت نگردد امکان ارسال کالای تعویضی وجود ندارد.
  • لذا توصیه می شود جهت تسریع در امر تعویض کالا از پست ویژه یا پیشتاز استفاده نمائید.
  • پست مورد استفاده دی الکتریک برای ارسال کالاهای تعویضی پیشتاز بوده و امکان ارسال کالا به صورت ویژه وجود ندارد.
  • ارائه جعبه ممهور به مهر دی الکتریک کالاهای دارای ضمانت تعویض در زمان ارائه جهت تعویض الزامی است . بدیهی است به درخواست های تعویض فاقد جعبه ممهور به مهر دی الکتریک ترتیب اثر داده نخواهد شد و این حق برای دی الکتریک محفوظ است.
  • نکات مهم :

  1. هزینه پستی ارسال مرسولات بین شهری نسبت به وزن کالا محاسبه خواهد  شد
  2. ارسال مرسولات در شهر کاشان بدون محاسبه وزن کالا , توسط پیک درون شهری انجام میگیرد.
  3. قیمت های سایت به روز می باشد چنانچه قیمت کالایی ( بعنوان مثال : سیم و کابل ) به دلیل نوسانات شدید بازار به روز نبود در صورت پرداخت توسط همکاران و مشتریان گرامی قیمت های بروز مد نظر قرار می گیرند و ما به التفاوت تغییر قیمت در خرید منظور می گردد.